Ikea besök idag :3

Hej!
Idag åkte jag och en del av min familj till Borlänge för att shoppa lite på IKEA! :D
De var riktigt kul tyckte jag, jag gillar ju att shoppa och fixa i min omgivning. :D
Jag köpte två tavlor och en foto ram.
När vi kom hem pimpade jag upp min sov hörna kan man säga =)

Älskar dessa söta tavlor, ska absolut köpa fler i samma stil.  

Nyss blev jag så frustrerad på min dator när den inte ville sammarbeta med mig (Den bara fastnade hela tiden och ville inte ladda riktigt) Så istället för att kasta ut dator så plattade jag mitt hår för att lugna mina nerver.
Det gick konstigt nog mycket bättre att få igång dator med platt hår än med vågigt, haha. ;)
Ska ta en kopp kaffe och ta mig samman.
Puss.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SandraÖhren

Sagan om Sandra!

RSS 2.0