Humörsvängningar, trött Sandra

Blööö, idag är ingen bra dag direkt.
Vaknade typ sur, och resten av dagen har de varit en karusell av glädje och bitterhet.
Jag kan inte hjälpa det, de bara känns så mycket.
Jag vill bara sova.
Ska göra ett försök att inte sova mitt på dagen, bara för att bli av med denna ovana.
Jag behöver inte sova middag, jag är ju inget barn.
Men jag är så trött.
Orkar inte ens vara trevlig.

Kanske borde ta mig samman och ta en promenad, vore skönt och uppiggande. Rensa huvudet lite.
Har dock varit till körskolan idag och pluggat lite så de är ju bra. (:
Ont i magen också, haha nu jäklar känner jag att jag bara klagar.
Nu ska jag ta mig samman och göra något vettigt.
Hare!


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SandraÖhren

Sagan om Sandra!

RSS 2.0