Inspirerad idag! (:

Hejhopp!
Idag har jag haft sjukt ont i magen hela dagen, det gick bara över när jag gick så jag fick låna min systerdotter och ta en promenad med henne i vagnen! :D
Idag var jag även med mor till affären och shoppade haha, köpte en bok om Lady gaga! :D Den är säkert intressant och bra då jag vill bli mer allmänbildad.
Har ätit middag för en stund sen och nu är jag typ jätte trött men ska försöka att inte lägga mig ner i soffan, ska inte sova men vill verkligen. D:

Känner att i år kommer min vikt att rasa, de har jag bestämt.
Det här året ska de hända grejer alltså! :D

Lite inspiration från google och tumblr


 Haha jag kom på en väldigt konstig grej när jag var ute och gick, de är det att jag ofta skriver väldigt korta meningar på min blogg, märkligt att gå och tänka på men ska försöka att skriva längre meningar.

HEJ DÅ! :D  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SandraÖhren

Sagan om Sandra!

RSS 2.0