TiSdAg 21 01 14

TjooOooO!
Idag var jag ner till stan på ett möte, sen var jag ner och shoppa på stan.
Insåg idag (i en provhytt) att min hy inte är lika fin som förut, känns som jag fått konstiga och fula typ utslag och finnar i ansiktet :(.
Sen kom jag hem och käkade. Har även skickat iväg ett mail till en eventuell framtida skola! :D Spännande, thihi. 

Dagens shopping!
Ska snart städa lite i mitt hörn och fixa lite, så trött på att ha massa kläder överallt. 
 
RAAAAOW! 
Långt hår :D
Camilla Forsgren
2014-01-21 @ 20:20:12
URL: http://mirachan.blogg.se/

Vad långt och fint hår du har fått! Fina kläder också :)

Svar: Aww tack! :D <3 :)
Sandra

Daniel
2014-01-21 @ 21:09:12

Du är så läcker,kan du inte visa upp din supersexiga rumpa;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SandraÖhren

Sagan om Sandra!

RSS 2.0